Vacature medewerker financiële administratie

Voor onze vestiging in Amsterdam zijn wij zoek naar een Medewerker Financiële Administratie.

Functie:

Je levert een actieve bijdrage op onderdelen van de Financiële Administratie. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Het boeken van inkoop en verkoopfacturen
  • Verwerken van bank- en kasmutaties
  • Assisteren bij de maandafsluiting
  • Het uitvoeren van allerlei voorkomende financiële/administratieve taken
  • Je rapporteert aan de financieel directeur.

Vereisten:

  • Minimaal MBO denk- en werkniveau
  • 2-5 jaar relevante werkervaring
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Cijfermatig inzicht
  • Enthousiast en leergierig
  • Verantwoordelijkheid willen dragen en goed zelfstandig kunnen werken
  • Ervaring met MS office applicaties
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij?

  • Brede werkzaamheden en verantwoordelijkheden
  • Een marktconform salaris
  • Alle ruimte voor eigen initiatief en goede ideeën, verras ons!

Werken van Vaneman

Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een glimlach de weg opgaat na het bezoeken van Vaneman. Dit geld natuurlijk zowel voor onze klanten als medewerkers. Daarom investeren wij ook graag in jouw persoonlijke ontwikkeling. Lijkt het je wat om in een informele werksfeer te werken in een hecht team?

Solliciteer direct