Vacature medewerker klantcontact centrum (32 uur)

In onze vestiging in Amsterdam beantwoorden wij alle binnenkomende telefoonoproepen. Dit kan zowel over onderhoud, als de aanschaf van een auto gaan. Aangezien het ontzettend druk in onze vestigingen is, zijn wij opzoek naar een medewerker om ervoor te zorgen dat iedereen te woord wordt gestaan en afspraken ingepland worden.

Inkomende telefoongesprekken handel je professioneel en klantvriendelijk af. Stressbestendigheid is daarbij noodzakelijk, want de telefoon staat bijna nooit stil. Je weet je werkzaamheden goed te plannen en je kunt prioriteiten stellen. Je bent goed in het doen van meerdere dingen tegelijk.

Functie:

  • Je behandelt telefonisch vragen, opmerkingen en klachten van klanten.
  • Je maakt afspraken voor de klant in de filiaalagenda.
  • Je biedt optimale telefonische ondersteuning aan de filialen.
  • Je behandelt afspraak aanvragen via de e-mail en onze planning software.
  • Je verricht overige lichte administratieve werkzaamheden.

Vereisten:

  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie.
  • Je bent servicegericht en staat voor 100% klanttevredenheid.
  • Je bent flexibel en zorgvuldig.
  • Je beschikt over een scherp opmerkingsvermogen.
  • Het is een pre als je in eventueel in het weekend beschikbaar bent.

Wat bieden wij?

  • Brede werkzaamheden en verantwoordelijkheden
  • Een marktconform salaris
  • Alle ruimte voor eigen initiatief en goede ideeën, verras ons!

Herken jij je in dit profiel?
Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een glimlach de weg opgaat na het bezoeken van ons bedrijf. Dit geld natuurlijk zowel voor onze klanten als medewerkers. Daarom investeren wij ook graag in jouw persoonlijke ontwikkeling. Lijkt het je wat om in een informele werksfeer te werken in een hecht team? Solliciteer dan direct! Neem dan contact op met Francis Kelfkens francis@fva.nl 020-5672030.

Solliciteer direct