FrankVaneman Automotive wint FD Gazelle Award 2024!

We zijn enorm trots dat FrankVaneman dit jaar een FD Gazelle Award in de wacht heeft gesleept! Deze prestigieuze prijs wordt toegekend aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Het bijzondere aan deze erkenning is dat groei voor ons nooit het primaire doel is geweest; onze prioriteit ligt altijd bij klanttevredenheid en het leveren van een uitstekende service.

Zoals Frank Vaneman zelf zegt: “Groei op zich is nooit ons doel geweest, maar Gazelle worden terwijl de klanttevredenheid stijgt, bevestigt dat we op de goede weg zijn. Het is een erkenning voor ons team, dat ondanks de groei de kwaliteit van onze dienstverlening heeft weten te waarborgen. Wegrijden met een lach omdat alles direct goed is geregeld!”

Groei op zich is nooit ons doel geweest, maar Gazelle worden terwijl de klanttevredenheid stijgt bevestigd wel dat we op de goede weg zijn.

Frank Vaneman

Wat betekent de FD Gazellen award?

De FD Gazellen Awards worden jaarlijks uitgereikt door het Financiële Dagblad aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Winnaars laten zien dat ze niet alleen financieel gezond zijn, maar ook een duidelijke visie en strategie hebben. Voor ons betekent dit dat onze focus op klanttevredenheid en onze vier pijlers – Mensen, Ambassadeurs, Digitaal leiderschap en Omgeving – de juiste aanpak is.

Deze erkenning is voor ons extra bijzonder, omdat de criteria om in aanmerking te komen steeds strenger worden. Het is een bevestiging dat onze groei van de afgelopen drie jaar een uitzonderlijke prestatie is in een uitdagende markt.

Onze vier pijlers: de basis van onze visie en strategie

Bij Frank Vaneman hebben we maar één missie: onze klanten dag in dag uit zien wegrijden met een lach. Ambitieus? Absoluut. Maar dat is wat nodig is als je écht het verschil wilt maken. Wij geloven dat het beter kan – nee, dat het beter móet. En dat brengen we in de praktijk door te luisteren, door bureaucratie overboord te gooien en door te zorgen dat jij krijgt wat je van ons mag verwachten: geen gedoe, geen verrassingen, geen teleurstellingen. Gewoon direct goed geregeld.

Onze strategie is gebouwd op vier pijlers die ons dagelijks inspireren en richting geven:

  1. De mens 
    Onze medewerkers en klanten staan centraal. Door te investeren in ons DNA, opleidingen en het vergroten van tevredenheid zorgen we voor een sterke, betrokken organisatie en een uitstekende klantbeleving.
  2. Ambassadeurs 
    Klanten zijn onze beste ambassadeurs. Met een focus op optimale klantbeleving blijven we streven naar langdurige relaties gebaseerd op vertrouwen en kwaliteit.
  3. Digitaal leiderschap 
    Innovatie staat bij ons hoog in het vaandel. Via het Vaneman-platform, sterke e-commerce-oplossingen en een data-gedreven aanpak blijven we vooroplopen in een steeds digitalere wereld om ervoor te zorgen dat jij een sublieme ervaring hebt bij Vaneman.
  4. Omgeving 
    Duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid zijn onlosmakelijk verbonden met ons succes. Door te verduurzamen, strategische partnerships aan te gaan, dragen we actief bij aan een betere toekomst.

Een bijzondere prestatie

Tijdens onze groei hebben we niet alleen onze omzet verhoogd, maar ook onze klanttevredenheid verbeterd. Met een gemiddelde score van 8.66 op basis van 1166 beoordelingen is het duidelijk dat onze klanten onze aanpak waarderen. Zoals een klant ons beschreef: “Toen ik voor het eerst bij Vaneman binnenstapte, merkte ik meteen de persoonlijke benadering. De verkoopadviseur luisterde echt naar mijn wensen en nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen.”

Het is deze combinatie van groei en klantgerichtheid die onze FD Gazelle Award extra bijzonder maakt. We zijn trots op ons team en kijken uit naar een toekomst waarin we blijven groeien, inspireren en jouw mobiliteitswensen vervullen.

TEstimonials

WERKEN MET EEN LACH

Plezier hebben in het werk, dat vinden wij belangrijk. Wij komen iedere dag met een lach naar onze vestigingen, zijn gepassioneerd in wat we doen en motiveren elkaar de beste te worden. Kan jij je vinden in onze ambitie? Kom eens langs voor een kopje koffie.

WERKEN MET EEN LACH

Plezier hebben in het werk, dat vinden wij belangrijk. Wij komen iedere dag met een lach naar onze vestigingen, zijn gepassioneerd in wat we doen en motiveren elkaar de beste te worden. Kan jij je vinden in onze ambitie? Kom eens langs voor een kopje koffie.

WERKEN MET
EEN LACH

We houden niet alleen van een lach op het gezicht van onze klanten. Blije, gemotiveerde en geïnspireerde collega’s vinden wij minstens zo belangrijk! Alleen dan kun je het beste uit jezelf halen. En daar worden we allemaal beter van! Samen maken we het verschil. Daarom Vaneman.

Wil je deel uitmaken van ons team? Bezoek dan onze ‘werken bij’ pagina en kijk van welke vacature jij een lach op je gezicht krijgt.

Ontdek alle MERKEN van Vaneman

social-placeholder-2
Bezoek
header-verkoop
Bezoek
Bezoek
Vaneman_0113
Bezoek
Repairman uses infra-red drying of primed places
Bezoek