
Klantenservice
Gedoe, daar houden we niet van

Geen service zonder goede mensen, geen blije klanten zonder goede service. Toch? Echt goede service, daar draait het om bij Vaneman. Wij doen niet aan ingewikkelde keuzemenu’s of het inspreken van een bandje. Wij voeren liever echte gesprekken. Bel ons gewoon even. Dan luisteren we naar je en bieden we je een oplossing. Altijd. Geen gedoe, geen verrassingen, geen teleurstellingen. Gewoon, direct goed geregeld.

Tip of compliment?
Wij vinden dat het beter kan… of nee, dat het beter móet. De oprichters van Vaneman hadden het lef om het écht anders te doen dan de rest. Hoe? Door terug te gaan naar de kern. Door wél naar je te luisteren. Door lak te hebben aan bureaucratie. Door te zorgen dat jij krijgt wat je van ons mag verwachten: geen gedoe, geen verrassingen, geen teleurstellingen. Gewoon, direct goed geregeld. Wij willen jou lachend zien wegrijden. Iedere keer opnieuw.
Schrijf een review op:
FAQS

Veel gestelde vragen
Wat zijn de openingstijden?
Voor de meest actuele openingstijden verwijzen wij je graag naar onze website. Je kunt de huidige openingstijden bekijken op onze vestigingenpagina.
Waar zijn jullie gevestigd?
Vaneman heeft meer dan vijf locaties, waaronder drie showrooms in Hoofddorp, Aalsmeer en Amsterdam. Voor gedetailleerde locatie- en route-informatie kun je terecht op onze vestigingenpagina.
Welke acties lopen er momenteel bij Vaneman?
Voor een overzicht van al onze actuele acties verwijzen wij je graag naar onze actiepagina. Je kunt deze vinden op onze actiepagina.
Hoe kan ik een afspraak maken bij Kia Vaneman of Vaneman occasions?
Het maken van een afspraak is eenvoudig. Dit kan online via onze werkplaatsagenda of door telefonisch contact op te nemen met jouw vestiging. Bezoek onze werkplaatsplanner om direct een afspraak te maken.
Kan ik wachten tijdens mijn afspraak?
Afhankelijk van het soort onderhoud is het mogelijk om te wachten tijdens jouw afspraak. Tijdens het wachten kun je gebruikmaken van onze werkplekken en koffie- en theefaciliteiten.
Is er vervangend vervoer beschikbaar?
Ja, wij bieden verschillende opties voor vervangend vervoer aan. Bekijk hier alle mogelijkheden.
Vanaf hoe laat kan ik mijn auto brengen?
Je kunt jouw auto vanaf 8.00 uur ’s ochtends brengen bij een van onze werkplaatsen.
Wat is het telefoonnummer van Kia Assistance?
Voor Kia Assistance kun je bellen naar het volgende nummer:
- Nederland: 0888 – 542 542 (0888- kia kia)
- Buitenland: 0031 – 888 542 542